Brazilian Blowout
2011-04-14
20:47:41

Är det någon som har testat Brazilian Blowout?? Och om någon har det... vad tyckte du?? Jag är jättenyfniken... men då det verkar kosta 2500kr och uppåt så är det inget jag har lust att testa bara för skojs skull... Har googlat och försökt läsa så mycket som möjligt om det här... och det är som med det mesta... det finns de som älskar det och de som hatar det... det finns äkta och det finns kopior... påståenden om att de innehåller cancerframkallande ämnen eller inte... och jag vet inte allt... och vad eller vem man ska tro på har jag ingen aning om... Men den här informationen (mer finns på hemsidan) och bilderna har jag lånat från www.thebrazilianblowout.se... och jag måste säga att om det verkligen är så bra som många påstår... så vet jag inte om jag kommer kunna låta bli att testa... :biggrin: Vad tror ni? "Brazilian Blowout är den mest innovativa och effektiva Professional Smoothing Treatment i VÄRLDEN… Genom att använda innovativa och banbrytande bindningsmetoder förbättrar BRAZILIAN BLOWOUT håret genom att skapa ett skyddande proteinlager runt hårstrået vilket eliminerar frizz (torrt hår) och jämnar ut hårstråets fjällskikt. Slutresultatet är ett smidigt, friskt och frizz-fritt hår med glans!"



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0