Ja, jagär tråkig
2011-04-07
20:33:55

Följde inte med på middagen... jag bara pallade inte... Jag får sån ångest för sånt där av nån anledning... hela kroppen bara skrek jag vill inte... Folk vill ju inte riktigt förstå varför... inte jag heller om jag ska vara ärlig... men jag tycker inte om middagar... med en massa folk... jag tycker inte om att umgås över en middag... en middag jag dessutom inte kan äta... Kollade in menyn idag igen... och det fanns inget som jag ens kanske skulle ha kunnat äta... först det... plus att jag inte vill... blir ju ingen bra kombination... jag vet ju att jag bara kommer sitta där och vilja åka hem... Det är inte sällskapet det är fel på heller... det spelar ingen roll vilka det är... jag klarar av en middag ute när det inte blir en grej utav det... när det finns mat jag kan äta... och... jag vet inte... Ååååh... det går inte att förklara... :sad:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0