Nu får det vara nog
2011-04-02
16:15:18

Igår blev jag tvungen att gå hem lite tidigare från jobbet... den här förkylningen är inte att leka med... och givetvis fick jag ju "nya" krämpor... Det började med att det blev helknasigt i ögonen... ni vet ifall man råkar titta in i en lampa eller solen eller nåt så blir liksom ljuspricken kvar över synfältet oavsett vart man tittar... så blev det igår... fast det var inte en prick utan det var massor med prickar överallt... plus som ett kaleidoskop i yttre ögonvråna... fast utan färger... hänger ni med? Det började iaf med det... sen kom huvudvärken... och några på jobbet tyckte det verkade som att jag hade migrän på gång... jag har ingen aning om vad det var och har inte upplevt nåt liknande tidigare... inte så här starkt iaf... men jag skyndade mig hem... När jag väl kom hem hade jag gräslig huvudvärk och mådde illa... så jag dök ner i sängen på en gång... sov i kanske 2,5 timme... var uppe en stund och sen gick jag och la mig igen... Inte mycket till fredagkväll alltså... :sleeping:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0