Nuär han fast ;o)
2011-04-20
17:58:59

Nu finns det ingen återvändo... eller näe... så dramatiskt är det ju egentligen inte... men nu är Ts lägenhet såld... :biggrin: Konversationen efter att han i stort sett precis gått från mäklarens kontor: T: Det känns lite konstigt... inga nycklar kvar och så... nu är jag fast hos dig... hahahah... bäst att jag skärper till mig... hahaha... Jag: Ja, det är nog bäst så jag inte kastar ut dig... hahahah T: Jasså... säger du det... hahaha Ikväll blir det middag hos mina föräldrar och sen ska vi hem och hämta hårbollarna och åka till Ts föräldrar... vi har ju inte varit där med katterna på flera månader... och vi är ju nästintill knappt välkomna hos hans föräldrar om vi inte tar med oss dom... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0