Övning ger färdighet = färre brännmärken
2011-04-12
12:11:33

Ja ok... nu kommer det här ju låta knasigt... jag har självlockigt hår... och jag har gått och köpt en locktång... Men det är inte vilken locktång som helst... utan en jäkligt bra sådan... :biggrin: Kristin köpte en i lördags när vi var ute och shoppade... och så testade vi den på mig på kvällen... och jag ville ju givetvis ha en jag med... Så på söndagen innan vi skulle åka och köpa en till mig också tyckte jag att jag måste ju testa att locka själv... men i och med att jag inte är så duktig på det här med speglar och spegelvänt... så var det ju inte helt utan olyckor... Jag brände mig på handen... några fingar... bägge öronen... och pannan... jaaa... på nåt sätt lyckades jag bränna mig i pannan med den där mojängen... det hördes ett litet "tsss"... litet ljud... men ett "stort" brännmärke... :blink: Snyggt va? I fortsättningen tänker jag använda "skyddshandsken" som medföljer... men hur jag ska skydda öronen och pannan har jag inte klurat ut ännu... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0