Ute i solen
2011-04-26
11:26:22

Det var inte helt lätt att gå ut ensam med två katter... men för att göra en lång historia kort... så lyckades jag hur som helst... :biggrin: Att fota var inte heller det enklaste då bägge helst skulle dra åt varsitt håll... men en bild lyckades jag ta... som bevis på att vi faktiskt var ute i helgen... :wink:


Postat av: Lotta

Åh så mysigt ni haft det i vårsolen.
Ses imorgon igen o då har jag med mig mutning till Sessan :silly: o Greger oxå förstås :wink: .

Kram

Svar: @Lotta,
Det ska bli så roligt att träffas igen, men inte behöver du ha med dig mutor, vi har smarr till dom här hemma :o)
Lelle

2011-04-26 @ 19:30:17
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0