Dagens fundering
2011-08-18
15:16:20

Det här är en grej jag inte förstår riktigt... och om jag ska vara ärlig så gör det mig rätt förbannad... Nu är det ju som sagt mycket husprat... och när man pratar om det så får man kommentarer som t ex: "jamen då kommer jag och hälsar på sen", "det blir perfekt, då har vi nånstans att grilla", "ungarna kan springa ute i trädgården" eller nåt annat åt det hållet... och min första känsla är bara HELL NO! Passar det inte att komma och hälsa på där vi bor idag finns det väl ingen anledning att göra det sen... vi är lika tråkiga sen som nu... det enda som skiljer är vart vi bor... är det bara nåt som folk säger? Vi har inte köpt hus för att folk ska ha nånstans att grilla... varför duger inte lekplatsen utanför folks egna hem? Det är klart att det är trevligt när någon kommer och hälsar på... men det som stör mig är att det är inte en jävel som gör det nu... varför skulle det vara roligare sen? Jag hoppas ju att det är en sån där grej som man bara säger... för jag har nog ingen lust med att ha folk hemma bara för att de är nyfikna på huset... för det betyder med största sannolikhet att de inte kommer och hälsar på några fler gånger... och då kan de ju lika väl låta bli det helt...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0