♥ Grigorii-kullen 2 år ♥
2011-08-29
22:28:05

Nu gjorde jag det igen... inte nog med att jag glömde att Sessan fyller år idag och blev påmind av hennes uppfödare... så när jag äntligen då lägger upp ett inlägg där jag grattar henne så gör jag precis som förra året... glömmer helt bort att gratta hennes kullsyskon... AJA BAJA LELLE!!

Grattis

Grigorii-kullen!

:heart:




Postat av: Lotta

Ja det är inte lätt inte...tur jag påminner dig då - hi hi. Men ni har ju lite annat att stå i nu...födelsedag får ni fira ordentligt om knappa två veckor :cheerful: .
Då kan ni ju skåla i champagne oxå!!! o jag kommer gärna o hjälper er dricka ur den :whistle:

Själv glömde jag bort Toscas 5 års dag :dizzy: för två veckor sen.

Kram på er alla

2011-08-30 @ 00:02:47
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0