Gröna fingrar?
2011-08-07
17:01:56

Ok... jag är ledsen för alla urtråkiga inlägg idag... men jag är såå uttråkad och måste liksom göra nåt... Nu har jag gått igenom blommorna... och jag är nog inte så himla dålig blomvakt trots allt... det är flera som klämt fram nya blad och blommor... och bara nån enstaka såg lite deppig ut... men nu har alla fått lite uppmärksamhet så de ska väl piggna till nudå... :biggrin: Ville bara påpeka de två med mest skillnad...hihi... Blomman på bilden högst upp till vänster... den tog faktiskt mamma död på innan hon åkte... men med all min omtanke (not) och det faktum att jag nu plockade bort de döda bladen... så fanns det ju faktiskt lite liv där som ni ser på bilden längst ner till vänster... :biggrin: Och den på bilden till höger... den var jäääätteliten när mina föräldrar åkte... och nu är den ju riktigt stor... När jag nu uppenbarligen lyckats med blommorna hos mina föräldrar... varför lyckas jag inte hålla nånting vid liv hemma?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0