Långtråkigt
2011-08-07
13:22:43

Idag håller T och hans kompis på att tapetsera om vardagsrummet och hallen... vilket betyder att varken jag eller katterna fick vara hemma... Så vi har varit hos mina föräldrar sen klockan tio... och säkert efter bara tio minuter var jag grymt uttråkad... suck... vad tusan ska jag hitta på att göra hela dagen... föräldrarna är inte hemma så jag sitter här helt själv och stirrar på väggarna... det kommer inget kul på tv heller... tråkigt väder... och jag har ju liksom inte packat med mig grejer för att ha nånting att göra direkt... MEN... nånting jag faktiskt ska göra är att ta ett bad... och det snart... vi har ju inget badkar hemma så jag ska ta och passa på nu när jag har gott om tid... synd bara att jag blir så rastlös på en gång så det blir ju aldrig något långt bad... Sen ska det bli lite roligt att se hur katterna beter sig... om de vågar komma i närheten eller inte... hihi... om jag inte minns fel så är det nån av Gregers kullsyskon som är helt tokig i att bada/duscha... där var de tvungna att stänga dörren för att inte katten skulle vara med och plaska... :biggrin:


Postat av: Lotta

Jag har ju en avkomma till Greger som oxå väldigt gärna är med o badar/plaskar när man badar... där får man se till att han inte kommer ner i badkaret o är väl bara en tidsfråga innan han "råkar" halka ner :-).
Kram o lycka till :-).

Svar: @Lotta,
Det gick bra den här gången :o)
Sessan vågade inte komma fram men Greger var och doppade tassen ett antal gånger... sen hade jag inte ro att ligga kvar där så länge så vem vet hur det hade blivit om han hade fått utforska det läskiga vattnet i egen takt ;o)
Kram
Lelle

2011-08-07 @ 16:05:57
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0