Walk in closet
2011-08-18
01:35:31

Ligger i sängen just nu och försöker planera lite hur jag ska ha det i min garderob... som kommer vara ett eget rum.... LYX!! Om man ska göra det enkelt för sig så skulle det kunna bli nåt åt det här hållet... men jag ska glutta lite på de andra garderobsvarianterna också... :tongue:


Postat av: Lotta

Ska bli så härligt för er. Jag tycker IKEA har en mkt snygg variant den öppna i stål - kolla in den.

Svar: @Lotta,
Hmm.. vilken är det? Tycker jag rotat runt på deras hemsida hur mycket som helst.. men jag kan ju ha missat den... :)
Lelle

2011-08-18 @ 11:40:20
URL: http://www.magicasibir.se
Postat av: Alisa ✿ Amor Vincit Omnia

Åh den första grejen skulle inte sitta helt fel hos oss!:) Vi har några andra "garderobs" möbler som vi använder. Bild nummer 2 har jag 2 av i "min" walking closet!:)

Svar: @Alisa ✿ Amor Vincit Omnia,
Har kollat på garderober men jag tror att det blir de jag la upp bilder på... och precis som du... iaf två ställningar :)
Lelle

2011-08-19 @ 21:38:03
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0