Alisa - min blogg-guru
2011-12-09
19:27:15

Hon har gjort det igen! Alisa har löst ett problem åt sig själv och samtidigt löst precis samma problem för mig... :biggrin: Hon har på sista tiden... precis som jag... inte haft tid för bloggen... och letat efter ett sätt att microblogga... ungefär som twitter... men med bild och text som via en app läggs upp som ett inlägg i bloggen... Hon har nu löst problemet... och jag har givetvis snott idén... :whistle: Har själv inte orkat anstränga mig för att hitta en lösning... Via sidan ifttt.com kan man koppla instagram med bloggen... och tadaaa... möjligheten till att microblogga är superenkelt... Tusen tack Alisa! Vad skulle jag göra utan dig?! :heart:

Bilden norpad från Alisas instagram




Postat av: Alisa Gonzalez

Hahah sötnos dag!:D Glädjer mig!:D

2011-12-09 @ 21:35:39
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0