December 12, 2011 at 09:34PM
2011-12-12
22:38:57



Inget nytt härifrån... fortfarande sjuk... mitt överlevnadskit just nu på bilden... känns rätt hopplöst... efter fem jäkla dagar är det inte mycket bättre... ruttnar på det här... #wp


Postat av: Emma

Hej! Jag hittade till din blogg när jag googlade på transportväskor för katter. Ber om ursäkt att jag kommenterar såhär på helt fel inlägg, men tänkte att det var bättre att välja ett nytt inlägg :) Jag såg iaf att du hade köpt en sån väska som kan både bäras som ryggsäck och rullas och jag undrar om du skulle kunna dela med dig om ifall du är nöjd med den? Får din katt plats att ligga i den, eller finns det bara plats för att sitta?

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar
Emma

Svar: @Emma,
Hej Emma, den är ju väldigt fiffig men ganska liten måste jag säga... men sen är ju den katten som åkt i den på ca 5-6kg... han kunde sitta i den utan problem... och krypa ihop i liggande ställning på tassarna... men det finns ingen utrymme för honom att ligga på sidan... min katt var mer lugn i en sån bur i hårdplast... på "kärran" är det mjukt och det kan lätt tryckas in vilket gör att det blir mindre plats... i det stora hela... den var för liten för min katt...
Hoppas att det hjälpte lite i alla fall :)
Lelle

2011-12-13 @ 00:42:04

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0