Frustrerad
2011-12-10
13:52:08

Nu har jag legat däckad i 2,5 dagar... och för en gångs skull gjort rätt och stannat hemma från jobbet... men jag blir fan inte ens bättre... snarare tvärtom... Det är så jäkla frustrerande... inte gjort ett skit på flera dagar... bara legat i sängen eller soffan... imorse klev jag upp och käkade frukost och hamnade sen i extrasängen... och råkade visst ta en redig tupplur... hur kan man sova så jäkla mycket?? Fattar inte... Känns som att jag är helt fylld med snor och slem... hostar som en galning och får ingen luft... och inte får jag ut nå slem heller så det gör ju ingenting bättre... till råga på allt annat skit har jag dessutom sjukt ont i magen... Sambon är också jättedålig så det är rena sjukstugan hos oss... :dizzy: Måtte det vända åt rätt håll snart för jag vet fan inte vad jag ska hitta på... Har ni en bra lördag? :smile:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0