Jessicurl - stylingprodukter
2011-12-16
13:35:15

Här kommer den andra delen av de produkter jag testat... :smile: GELEBRATION SPRAY (Citrus Lavender) - A lightweight styling aid that encourages soft, bouncy curls. Designed for fine haired curlies, it has light hold and natural humecants to keep your hair touchably soft. And with a thinner consistency than most spray gels, it's light enough for even the finest of curls. Contains no silicones or alcohol to dry out your hair. Förstår inte riktigt den här produkten... den har i princip ingen stadga... så med andra ord borde man kunna använda vilket antifriss-medel som helst... eller det tycker ju i alla fall jag... ok... den tynger inte ner... men så himla mycket mer än så gör den nog inte... CONFIDENT COILS STYLING SOLUTION (Citrus Lavender) - Don't settle for stringy or poofy curls anymore. Turn your ringlets into springlets with Confident Coils, the stronger hold styling solution Jessicurl fans begged Jess to create. It forms and defines touchably soft, humidity resistant curls that stay flexible in any climate. Use with Jessicurl Rockin' Ringlets or Gelebration Spray for extra curl enhancement, or use alone to give tighter curls definition and hold. Den här produkten älskade jag... det här är den andra produkten som jag beställde en stor flaska utav... kruxet är att hitta rätt mängd... men det är som med allt annat... övning ger färdighet... den här produkten håller inte håret som hårspray gör... men den ger definierade lockar som håller rätt bra om man bara kan låta bli att pilla på håret... AWE INSPIRALING SPRAY (Citrus Lavender) - A natural spray designed to be a mid-day pick me up to add oomph to droopy curls. Gives curls a boost when they need a little help making it through the day. It's great to use after a workout or even on bed head! Tycker nog att den här produkten fungerar... har inte testat den så himla många gånger faktiskt... jag glömmer bort att jag har flaskan i handväskan och tänker inte på att håret kanske skulle behöva lite "oomph"... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0