Bloggbekymmer
2011-02-15
13:54:56

Ååå neeej... nu har jag alltså kommit till den punkt då jag måste uppgradera min WordPress version... Har hittat ett plug-in som jag skulle vilja ha men den kräver en högre version än den jag har nu... Den jag har är från stenåldern... 2.8.6 tror jag att jag fortfarande har... men alla de gånger som jag försökt uppgradera automatiskt (den manuella vågar jag mig inte på för jag vet inte riktigt vad jag håller på med) så har det aldrig fungerat... men så har jag tänkt att så länge allt funkar så får det väl vara ett tag till... Det är väl kanske det jag får roa mig med ikväll då... wish me luck!


Postat av: Kristin

Najs!!!

2011-02-15 @ 20:58:25
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0