Dansa häcken av mig
2011-02-09
13:48:12

Jag är så glad... och ser fram emot helgen... inte för att det kommer bli någon vila som jag egentligen skulle behöva... utan för att jag ska få dansa hela helgen... Mamma gav mig en intensivhelg på dansskolan i present... tack snälla mamma... :biggrin: Fredag: Fredagsdans som vanligt 19-21 Lördag: 11-17 (1 timme lunch) Cha-cha, samba och rumba Söndag: 11-17 (1 timme lunch) Vals, foxtrot och tango Söndag: 17-18 den vanliga danslektionen Så totalt 13 timmar dans i helgen... tjohoo... jag kommer ha så sjukt ont i fötterna och förbanna att dans nånsin uppfunnits... men det kommer bli så roligt... 13 timmar i mina dansskor kommer kännas duktigt... :wink: dansskor



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0