Fynd?
2011-02-28
11:32:38

Jag ska inte påstå att jag "råkade hitta" ett par jeans när jag rotade efter sommarkläder igår... visste ju egentligen att de låg där... men jag hade bara inte använt dom... Alla mina andra jeans som jag använt har ju gått sönder... så jag har känt mig väldigt jeanslös... men inte orkat ta tag i det där med att gå och köpa ett par nya... Så igår när jag då dök ner i den där klädhögen hittade jag ett par helt nya byxor... med prislapp och allt kvar... i påsen låg till och med kvittot... jeansen är köpta i januari... 2010... hahaaha... Men jag kan säga att jag är väldigt glad för det nu... ett par jeans som är nya och som passar... plus att jag inte behövde stå i ett litet trångt och varmt provrum... kunde ju liksom inte blivit bättre... :biggrin:
Lindex Shop Online - Jeans




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0