Inte helt oduglig
2011-02-01
21:59:13

Jag har försökt sååååå många gånger att få klockslaget att visas när man lagt upp ett inlägg... och jag har bara inte fått det att funka med mitt nuvarande tema... samma sak med "högerklicksskydd"... Och idag helt plötsligt så har jag löst bägge problemen... what happened? Jag är ju givetvis glad... men fattar inte hur det gick till... :biggrin: Klockslaget blir kvar... men jag vet inte om jag ska ha kvar "skyddet"... det gör ju att flera bra funktioner försvinner... jag vet att det alltid går att sno bilder hur man än försöker skydda dom... men det är samtidigt så synd att "förstöra" bilderna med ett ©-märke... Dela gärna med er om vad ni tycker om "högerklicksskydd"... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0