Senilsnöre
2011-02-28
14:39:38

Tror det snart är dags för mig att införskaffa mig senilsnören till mina glasögon... nu händer det ju inte dagligen att jag inte hittar mina glasögon... men det har hänt tillräckligt ofta att jag t ex glömt dom hemma... Som imorse... kom på när jag satt på T-banan att jag nog glömt glasögonen hemma... och när jag kom till jobbet gick jag igenom handväskan två gånger... och kom fram till att ja så måste det vara... för jag hittade dom inte... Så när jag pratade med T så bad jag honom leta efter dom och ta med sig glajjerna när han ändå ska in till stan idag... stackarn kröp omkring på knäna där hemma... (enligt honom själv) men kunde inte hitta dom... Så när jag efter lunchen gick igenom handväskan en tredje gång... hittade jag ju dom givetvis... oooops... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0