Vill ha ordning och reda
2011-02-11
11:38:24

Det är total katastrof i mina garderober just nu... den ena jag har är i sovrummet... där har jag kläder som inte används speciellt ofta... typ finare klänningar och just nu sommarkläder... och den andra garderoben är i hallen... och där är allt annat... och anledningen till att jag har garderoben i hallen är för att jag inte ska väcka T när jag rotar efter kläder på morgonen... Nu har det kommit till den punkten att det är alldeles för mycket kläder där i... och i en sån oordning så jag hittar ingenting... öppnar man dörren så blir man överfallen av kläder... det är inte så att jag har för mycket kläder... utan en för liten garderob... :wink: Tänkte lösa det lilla problemet med en sån här... kullen Vardagsrumsdörren får flytta ut i förrådet och då "bakom dörren" finns det ett litet hörn där den precis får plats... den kommer inte matcha in med något annat i vardagsrummet... men det är inget annat heller som passar ihop där just nu så det gör inget... bara jag får det lite organiserat bland mina kläder... Jag vill åka nu... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0