Vuxenpoäng
2011-02-21
10:32:54

I lördags hann jag inte mer än skriva det förra inlägget... medan jag låg i sängen med håret i tofs och pyjamasbyxor... så fick jag studsa upp ur sängen och göra mig i ordning... det blev en tripp till ett lokalhak lite spontant... jättetrevligt... det blev en del vuxenpoäng för mig den kvällen... :whistle: Först och främst så dricker jag egentligen inte vin... tycker inte att det är sådär jättejättegott... men av någon anledning har jag varit rätt sugen på det i alla fall... så vin blev det... faktiskt inte mer än två glas på hela kvällen... men i alla fall... några extra poäng bara för det då... Sen var det dags att gå på damernas... givetvis var pappret slut... men som tur var... och det är här vuxen/pensionärspoängen kommer in... så hade jag näsdukar i handväskan... tadaaa... :biggrin: Söndagen startade lika segt som lördagen... tog mig inte ur morgonrocken förrän på dan nån gång... och sen var det dags för danslektion... insåg att jag nånstans på vägen tappat en del av grunderna i t ex rumba och cha-cha... har liksom dålig balans... så när jag kom hem stog jag och övade i säkert en timme... utan några större framsteg... :dizzy: Efter det blev det inte så mycket vettigt gjort... jo jag lyssnade på stämmorna till kören visserligen... men det var väl i stort sett allt...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0