30 dagar - Dag 18 - Min favoritfödelsedag
2011-01-01
14:57:42

Jag har aldrig haft någon födelsedagsfest... hade säkert kalas när jag var liten... men har aldrig haft en riktig fest... När jag fyllde 30 rymde jag med min kompis Riikka på en weekendresa till Mallorca... tanken var att vi inte skulle fira på nåt speciellt sätt utan bara gå ut och äta middag den dagen... Födelsedagen började med att Riikka väckte mig på morgonen med att hälla 30st småpresenter över hela mig... kan säga att det tog en liten stund att öppna alla... men det var jätteroligt... senare på dagen överraskades vi med en flaska champagne utav hotellet... det var inget Riikka hade ordnat...  jättegulligt av dem... och sen på kvällen blev det middag... Folk tyckte vi var galna som åkte på en weekend dit... men det var faktiskt en riktigt bra resa... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0