30 dagar - Dag 19 - Dettaångrar jag
2011-01-02
20:14:23

Med tanke på hur velig jag är med allt... så blir det liksom naturligt för mig att ångra saker... mest hela tiden... :wink: Som idag till exempel... så ångrar jag att jag inte tog en bild på Ville medan vi var ute på promenaden istället för att vänta tills vi var framme... för då var ju husse där och tog emot och hade sen bråttom så jag hann inte ta nåt kort... :ermm: Men även om jag ångrar saker... så kan jag ändå känna att shit happens... och gå vidare... :biggrin:


Postat av: Åsa W

Det kom på ett mail från Wordpress!!!!

Svar: @Åsa W,
Men vad orättvist... jag har då inte fått nåt sånt mail... men det kanske har att göra med att jag ligger på egen domän...
Lelle

2011-01-03 @ 11:48:59
URL: http://wallenrud.wordpress.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0