30 dagar - Dag 21 - Ett annatögonblick
2011-01-04
20:53:28

Ett annat ögonblick... say what?!? Jaha... och vad är det meningen att jag ska skriva om nu då... alltså... jag måste ju erkänna att den här listan var nog inget för mig... tror inte att jag lyckats skriva nånting intressant... och inte lär det bli bättre heller... men jag tänker inte ge upp... har ju kommit upp i dag 21 nu... snart överstökat... :biggrin: I ett annat ögonblick (heheh) tidigare idag så var jag skitkaxig och tänkte att jag ska minsann trampa ikväll... "banne mig"... jo tjena... nu har jag både ätit mat och tryckt i mig choklad och cola... fiiiiiint... braaaa Lelle!! Hur tänkte du nu?! dohEeeeh... att det är en dag imorrn med...? Trampa imorrn istället...? Tar det sen...? Näe... det här går inte... nu är det dags för lite skärpning igen... BANNE MIG!! :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0