30 dagar - Dag 26 - Mina rädslor
2011-01-09
22:23:37

Hmm... rädslor... många såna har jag också... Precis som många andra så är jag rädd för småkryp... stora kryp också... spindlar... ormar... allt sånt där vanligt... rädd Men jag är också rädd för att gå förbi folksamlingar... jag har scenskräck... jag är rädd för att någon som står mig nära ska försvinna ur mitt liv... jag är rädd för att misslyckas... jag är rädd för att vistas ute när det är mörkt... jag är rädd för att åka tunnelbana på kvällar... Ja... jag är rädd för många saker helt enkelt... och att sitta här och rabbla upp massor kändes inte alls speciellt upplyftande... så det får räcka så... jag vet... alldeles jättetråkig... :silly:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0