God fredag morgon!
2011-01-14
10:38:55

Wiiii... fredaag!! :biggrin: Jag vill börja dagen med några hälsningar... Den första hälsningen är till vädergudarna... det skulle ju inte snöa idag... men ändå har jag sett till några snöflingor... så nu önskar jag att du skulle spara snön till en annan dag... jag ska nämligen ut och köra bil ikväll... så för min och alla andra trafikanters skull hoppas jag på att vädret är ok och att det inte är halt och jävligt... och sen för att flygplanen ska gå som de ska... Den andra hälsningen går till vad det nu än är som styr över maskiner och teknik... jag ska ju då åka ut till Arlanda ikväll och hämta Kristin från jobbet... och för att jag inte ska behöva sitta i en kall bil och frysa baken av mig på grund av att något med planet strular... så vore jag väldigt tacksam ifall du ordnade detta... det är av någon konstig anledning det brukar strula på just fredagar... Och den tredje hälsninger går till allt/alla annat/andra... ha en supa dupa fredag och helg!! Det kommer jag och Kristin ha... som vanligt... :biggrin: please



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0