Jag har blivit luuuuuurad...
2011-01-25
14:58:50

Ja det har jag faktiskt... :dizzy: Kör ju BalsamMetoden... alltså inget schampoo... utan man har ett tvättbalsam... ett vårdande balsam... och sen eventuellt nån inpackning... läs mer på lockig.se Jag har inte varit så snäll mot mitt hår utan jag har ju bara kört på ett tvättbalsam... men nu tänkte jag att jag skulle ta och slå till och köpa både vårdande och inpackning då jag var till frissan igår... Printade glatt ut listan som finns på hemsidan och gick till salongen på lunchen och talade om vad jag ville ha... på nåt jäkla sätt så lyckades han lura mig (igen by the way) och jag kommer ut med rätt märke men med fel sort... :angry: Tänkte att jag skulle storma tillbaka på en gång och lämna tillbaka det... men så tänkte jag att jag kan ju faktiskt kolla själv ifall de är godkända eller inte även om de inte fanns med på listan... och det lilla jag fattar utav det hela så verkar de godkända... men för säkerhets skull så har jag ställt frågan på deras forum där jag rabblade upp alla ingredienserna... Så nu väntar jag med spänning på svar... jag hoppas på att jag ska kunna använda produkterna ändå... även om jag tycker att snubben i salongen gjorde fel och att jag bara utav den anledningen borde lämna tillbaka grejjerna... men jag borde vetat bättre... har varit med om det förr... fool me once, shame on you... fool me twice, shame on me... Ifall de är godkända lägger jag upp bild och allt på vad det är jag pratat om sen... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0