maria nila (classic) + BM = OK
2011-01-31
00:06:29

Lovade ju lägga upp bild och namn på de hårprodukter som jag inhandlade i veckan... Ja just dessa två är godkända enligt BalsamMetoden... men med ett men... De innehåller ett ämne som heter QUATERNIUM-33... som då tydligen inte behöver vara så himla bra... men folk reagerar olika på detta ämne... och jag är inte ett dugg insatt i det här... och svaret jag fick var att man får testa sig fram... så det är vad jag gör just nu... För tillfället känns håret fortfarande rätt torrt och slitet... och det är ju på grund av att jag var till frisören i måndags och blonderade håret... men det är på väg åt rätt håll... och jag tror nog att dessa kommer att funka för mitt hår... kan däremot inte påstå att de doftar sådär jättegott... men vi får se... :biggrin: marianila



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0