Onödigt misstag
2011-01-13
15:43:37

Imorgon drar det igång med dansen igen... för mig iaf... ärthjärnan jag!! hade på nåt sätt fått för mig att vi bara hade en gång kvar av terminen på denna sidan av året... men det var fel... vi hade tre kvar... dessutom hade jag inte fattat när det skulle börja... så givetvis missade jag ju förra lektionen i söndags... heeeelt i onödan... Hur ska jag kunna bli duktig på att dansa om jag ligger hemma på soffan... morr... skitirriterad på mig själv... men till mitt försvar så måste jag få tillägga att jag försökte ringa skolan förra veckan... men det var bara en telefonsvarare som gaggade... skolan var ju stängd till och med 8/1... så på nåt sätt så skulle jag väl då fattat att vi drar igång den 9/1... :dizzy: Nåja... jag får försöka köra på mer än vanligt imorgon... och verkligen försöka suga åt mig det vi får lära oss... good luck... Synd bara att jag får göra det "ensam" imorgon... Eva ska inte med... :cwy: Och Let's Dance missar jag också... det blir till att spela in det då... eller kolla på nätet efteråt... hm....



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0