Slö men rastlös
2011-01-08
21:45:38

Vi har haft en lugn lördag idag... lång sovmorgon men för övrigt började den inte så lugnt... T råkade känga till mig rakt på näsbenet med armbågen... jävlar vad ont det gjorde... knakade till lite snyggt också... det var absolut inte meningen... och jag är väldigt glad att jag varken blev blå nånstans eller blödde näsblod... men lite huvudvärk har jag ju då haft hela dagen... och så är det lite ömt fortfarande... broken nose Annars har vi bara varit i Ts lägenhet och fixat lite... hämtade lite god mat från N.E.W.S. i Huddinge... och sen har vi bara varit hemma... Det börjar kännas att man inte gjort nåt speciellt... som vanligt så börjar det krypa lite smått i kroppen på mig... klockan är snart nio en lördagkväll... vad tusan skulle man kunna hitta på nu? Tips?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0