Veckans blogg hos Zarah-Lou
2011-01-27
11:49:14

veckansbloggzarlei.com Jag har blivit utvald som en av sex bloggare som kan få chansen att bli Veckans Blogg hos Zarah-Lou... Det blir inte lätt att vinna denna titel... mina medtävlare har bra bloggar... och många läsare...  Så om ni gillar min lilla blogg... snälla rara söta... rösta på mig... massor... :biggrin: Rösta kan ni göra hos Zarah-Lou... i hennes sidebar... och det går att rösta max en gång per dag... och röstningen avslutas klockan 21 på måndag kväll... PLIIIIIIIIIIIIIIIIIS! RÖSTA! RÖSTA! RÖSTA! :biggrin:


Postat av: Alisa

RÖSTAT!:D

Svar: @Alisa,
Ååå tusen tack, vännen... jag är helt uppe i varv för det här nu... hahaha... wiii vad roligt det är... :)
Lelle

2011-01-27 @ 11:50:40
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0