Det funkar!
2011-07-19
18:51:01

Tänkte imorse att nu börjar det bli dags att redovisa hur det gått med mina naglar... är inne på min andra omgång med Miracle Nails Super Nagelstärkar... jag fuskade ju lite den första gången såklart... :whistle: Nu har jag hållt på och duttat väldigt duktigt... i kanske fyra veckor... och jag måste säga det att naglarna blir faktiskt hårdare... och lite vitare... mina naglar är ju normalt nästan genomskinliga och mjuka... Har varit så himla glad för att de inte gått av och att medlet faktiskt fungerar...men bara för att så har jag ju brytit en nagel under dagen nudå... och som vanligt så långt ner det bara går så att det gör så ont som möjligt... :dizzy: Kan inte minnas när jag haft lite längd på naglarna utan att de gått av på en gång... så trots trasiga nagelband och dåliga bilder så tänkte jag visa er i alla fall... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0