Diss
2011-07-26
12:38:37

Egentligen vill jag inte skriva nåt dåligt om nån produkt... men den här gången kan jag bara inte låta bli... Den här 3-minuters varianten är INTE bra... Ok... den håller vad den lovar med tanke på att det ska gå fort... och det gör det... men är du inte superduktig på att färga fransarna själv... eller den som hjälper dig... och minsta lilla mängd av det här hamnar på huden... så har du en urtjusig fläck som visserligen försvinner på ett par dagar... men det finns som sagt ingen möjlighet till att "korrigera" ifall det hamnar på något oönskat ställe... hur man än försöker med skyddskrämen och de små lapparna... Utöver det tyckte jag inte att färgen fastnade heller... fullt medveten om att man inte får mascara-effekt när man färgar ögonfransarna... men jag tyckte ändå att det borde synts lite mer... Det finns en variant med hemmafärgning från samma märke som kanske tar en 20 minuter eller nåt sånt... den ska tydligen vara bättre... man kan kleta runt men ändå ha en chans att ta bort det innan färgen fastnar på huden... Så ska ni färga hemma... så är det värt det ifall det får ta lite tid...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0