Renewal lip complex
2011-07-20
15:10:44

I onsdags beställde jag lite Dermalogica-produkter... förutom det jag använder och som då snart är slut ville jag som vanligt även testa nånting nytt... Igår kom paketet... och den för mig nya produkten är renewal lip complex... hade testat den lite grann tidigare då jag hade en sån där tester... och blev helt kär i den här... Helt underbar... läpparna blir alldeles jättemjuka... och den sitter kvar i timmar... dyr i och för sig... men det är ju som med resten av deras produkter... de kostar men är bra och räcker länge... En daglig intensivbehandling för läpparna. Närande växtoljor från avokado och ris mjukgör och ger fukt. Avancerade polypeptider minimerar fina linjer. Produkten ger överlägsen konditionering som varar i timmar.• Minimerar läpprynkor och jämnar ut hudstrukturen. • Motverkar tecken på förtida hudåldrande. • Superkonditionerande effekt som varar i timmar. • Kan även användas som utslätande behandling innan läppstift appliceras.Text från dermalogica.se




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0