Tråktant
2011-07-29
12:02:59

Nu börjar det kännas som att det är dags att blogga lite... har ju inte skrivit ett inlägg på flera dar... men vad tusan ska jag skriva om... det händer ju inget nu... Det här med vattenskadan suger all energi från mig... det är så sjukt hur det funkar... men som sagt... vi har inte sett några hantverkare ännu som ska återställa väggarna... vi har blivit lovade att de ska komma nästa vecka... men det tror jag inte på förrän jag ser det... så där finns inte så mycket att rapportera om än... Bläääää... känner mig sååååå tråkig just nu... visst... förra helgen hände det ju en hel del... men sen dess har det liksom bara varit tråkigt... Men det är i alla fall fredag idag... så vem vet... det kanske blir en uppsving i helgen... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0