Workaholic
2011-07-07
23:06:58

Känner mig lite av en ofrivillig "workaholic" just nu... :w00t: Det är givetvis inte så att jag vill jobba på det här sättet... men är det semestertider så är det... än så länge är det inte jättekris... så just nu jobbar jag liksom arslet av mig inför de kommande 2,5 veckorna... få undan vissa grejer som sen inte dyker upp igen förrän i slutet av månaden... få undan allt jag bara kan redan nu... så att jag kanske inte behöver gå under den närmaste tiden... Som jag twittrade tidigare... två av mig skulle inte räcka... behövs minst tre... har nog tagit mig vatten över huvudet eller vad det nu än är man säger... men det här ska nog gå... Jag vet... gnäll gnäll gnäll... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0