Not happy
2011-06-22
15:50:18

Ja som ni märkt så händer det inte så mycket på bloggen... jag har helt enkelt ingen lust... vill ingenting... har hamnat i nån svacka som jag inte tar mig ur... Det känns som om någon annan styr mitt liv... jag vill inte vara med... vill bara hoppa av... ser framför mig en framtid som inte ser ut så som jag hade hoppats... och visst... det är klart att det går att styra om förr eller senare... men det är just det att det är så långt kvar fram tills dess... Ett av alla problem är ju den här jävla vattenskadan... HSB skulle kontakta någon firma som då skulle komma och börja riva i vår lägenhet... ingen har hört av sig så T ringde till den där nissen på HSB... gubbjävlen mindes ingenting!! T fick förklara hela grejen och säga att "du har varit hemma hos oss och mätt och grejer"... och till slut trillade polletten ner hos gubben... "jo men nu minns jag... det var ju det där radiatorärendet" (typ så)... Jamen hallå!! Vi har brådis! Vilket vi då talade om för den här gubbjäveln... ett flertal gånger... han var ju dessutom så jäkla bright att han föreslog att vi kunde ju ta foton på lägenheten och ha en visning INNAN vattenskadorna är åtgärdade... yeah right... för det är ju just vattenskadade lägenheter som säljer bäst... eller hur... Suck!! Orkar inge mer...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0