Quelle surprise!
2011-06-09
12:03:19

De senaste dagarna har det pratats om att skattepengarna antingen redan dykt upp eller att folk sitter och väntar... och jag har liksom tänkt att jamen vad kul för dem då... Jag har på nåt sätt vimsat till det helt... jag har typ tänkt att jaha, det är väl dom som gjorde avdrag och grejer som nu då får sina pengar... och att jag redan fått mina för länge sen och dessutom spenderat dom... Det här är så typiskt mig på nåt sätt... hahahah... det är absolut inte så att jag badar i pengar och därför har glömt bort att det är några kronor på ingång... men just att jag har blandat ihop det på nåt vänster... inte för att jag ens vet med vad... :whistle: Men hur som helst... det här blev ju en riktigt bra surprise mitt i allt elände... nu ska "dinerosarna" bara ta och trilla in på kontot också... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0