Lyckan, kärleken och meningen med livet
2011-03-28
15:51:00

Jag vet inte om det är nåt fel på mig eller om jag på nåt sätt var i fel sinnesstämning när jag läste den här boken... den skulle ju vara så himla bra... bara det att jag tyckte inte det... den var långrandig och verkade aldrig ta slut... men jag tvingade mig igenom den på semestern... Sparar gärna alla böcker jag läst (hamster som jag är) men den här var så dålig så jag lämnade kvar den på hotellet... helt frivilligt... Trots att jag inte gillade boken är jag fortfarande sugen på att se filmen... vem vet... den kanske är riktigt bra... :wink:


Postat av: sari

Den boken va ju skit bra, speciellt italien delen va skit rolig. Tror inte att du kommer att tycka att filmen e så bra heller, för boken e roligare :smile:

Svar: @sari,
Typiskt... :o(
Lelle

2011-03-29 @ 10:21:45

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0