Sakta men säkert
2011-03-28
15:44:10

Första arbetsdagen efter semestern... och halva dagen kvar... :dizzy: Det var riktigt tungt att kliva upp imorse... hade till och med låst bägge låsen på ytterdörren så T höll inte på att komma ut... det tog några extra sekunder för honom att komma på varför dörren inte gick upp... heheh... Det var tur att jag var så duktig att jag skrev upp mina lösenord innan jag gick på semester... för hälften var borta ur minnet när jag skulle försöka logga in imorse... :tongue: Är inte riktigt med i matchen än heller... och så mår jag ju allt annat än bra... vill bara hem och lägga mig i sängen... tack och lov att det inte är någon kör idag... det hade bara inte gått... Hoppas att det inte tar så många dagar till innan man hittar tillbaka till vardagen igen... plus att förkylningen får gärna försvinna typ ögonblickligen...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0