ESC, hus, röda faran och dans
2011-05-16
13:19:43

På nåt sätt kändes den här helgen väldigt kort... kanske för att man inte gjorde sådär jättemycket... I fredags var det dans som vanligt... jag virvlade runt som en dåre... wienervals... och blev snurrig som bara den... :silly: I lördags kom Kristin... vi hade för en gångs skull inga direkta planer... så vi började med att titta på film och bara ta det lugnt... sen blev det lite tjejpyssel... smink... fixa hår... måla naglar... ja sånt där tjafs... :wink: Vi åkte och storhandlade... åt lite mat... och sen gick vi upp till ett lokalhak för att titta på finalen av ESC... när vi kom dit var vi glada och peppade... men för varje bidrag som gick sjönk humöret... och det slutade med att vi helt deprimerade konstaterade att Sveriges bidrag var bäst men att det vore rena döden ifall det bidraget vann... vid omröstningen körde de igång med karaoken... men då det var alldeles för hög volym och vi var helt nedstämda gick vi hem istället... näe inge pensionärsvarning här inte... det var sjukt högt... :biggrin: Vi hann se resultatet och kände oss lite bättre till mods över att Saade inte vann... kan väl bara tillägga att Finlands bidrag gillade jag verkligen inte... Söndagen spenderades till större del i soffan... innan det var dags att åka iväg och titta på ett hus... mer om det en annan gång... kanske... Röda faran (Kristins bil) tog oss från huset till dansskolan på nolltid... och jag hann till min lektion... [caption id="attachment_4598" align="aligncenter" width="300" caption="Röda faran"][/caption] Kristin filmade en del och jag kan bara konstatera att det inte ser speciellt bra ut och att jag borde på riktigt fundera på att sluta... nej det kommer inte upp några bevis på det på bloggen... men det var nyttigt att se hur det ser ut... Resten av kvällen spenderades framför datorn... med en massa kalkyler åt alla håll och kanter... och inte blev jag nå klokare av det... snarare tvärtom... men Finland vann ju VM-guld så det var ju iaf nåt bra... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0