i.d. bareMinerals
2011-05-03
23:00:02

Det är rätt tomt i min foundation-bytta... så jag tyckte det var dags att köpa nytt... Istället för att köpa en foundation för fyrahundranånting... så bestämde jag mig för att köpa ett Get Started Complexion-paket... som innehåller åtta delar... kostade fortfarande på tok för mycket... men för tusen spänn fick jag det här... :biggrin: 1. mineral veil 2. medium foundation 3. medium beige foundation 4. warmth all-over face color 5. summer bisque multi-tasking concealer 6. flawless application face brush 7. full flawless application face brush 8. maximum coverage concealer brush Nu kommer jag klara mig hur länge som helst igen... och det ska bli jättekul att testa mineral veil och concealern... dom har jag inte provat tidigare... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0