J-a Murphy!
2011-05-23
11:34:33

Efter en totalt pissig helg kommer man till jobbet... och folk frågar om man nu är husägare... ja svarar jag... känns det bra är nästa fråga... och jag svarar nej... Jag bara orkar inte ens låtsas... jo det är ju meningen att man ska vara glad... men går det inte så går det inte... Och så får man frågan ifall säljarna var ok... och jag svarar att de var jättetrevliga... då kommer kommentaren i stil med... ja men det var ju iaf bra... ifall säljarna är trevliga eller inte är väl det sista problemet... vet inte vad tanken bakom det var... Ifall någon missat... humöret är fortfarande uruselt... ikväll kommer mina päron hem från Finland och det är bara att klistra på sig ett leende och hoppas på att jag lyckas lura dem hur bra allting känns just nu... allt bara för att slippa en massa jobbiga frågor... Ibland får jag frågan om varför jag vill vara hemlig med saker och ting... det här är anledningen... så fort nånting bra händer... och jag berättar om det... så bara skiter sig allting... hade jag haft vett att inte säga nånting hade jag kunnat fortsätta som vanligt utan att behöva förklara nåt för nån... men jag lär mig tydligen aldrig... Det är väl bara att försöka göra det bästa utav situationen... det ordnar sig... det blir bättre... ja och så restan av alla klyschor (stavning???)... det är väl den där jävla "Murphy" som är i farten igen...


Postat av: sari

Hihihi, som du säger om säljarna, man skiter fullständigt i om dom är trevliga eller inte. Man träffar dom bara pga ett måste, skriva på papprerna.

Svar: @sari,
Ja det är ju inget som spelar nån större roll, men de var jättetrevliga så det var ju en bonus :)
Lelle

2011-05-23 @ 18:53:22

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0