Nagelstärkare
2011-05-19
14:51:50

Mina naglar är hopplöst tunna och sköra... det går att böja dem hur lätt som helst och de går av lätt... till råga på det så skivar de sig också... Älskade att ha akrylnaglar... men det blir så himla dyrt... så jag har nu testat Miracle Nails Super Nailhardener... Man håller på och duttar var och varannan dag... alltså dag ett tar man på ett lager... dag två målar man på ett lager till... dag tre tar du bort allt och målar på ett nytt lager... och så håller man på i två veckor... sen ska det ha skett under... typ... och så kan man fortsätta att ha det som ett underlack sen... Jag har hållt på i 1,5 vecka nu... och mina naglar är inte hårda... MEN... de är hårdare!! :biggrin: Det är lite kul faktiskt... så jag ska faktiskt fortsätta ett tag till... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0