Prosit!
2011-05-13
16:40:06

Normalt så nyser jag i stort sett aldrig... det händer att jag nyser ett par gånger precis innan jag blir sjuk... det brukar liksom vara tecknet... Men den här veckan har jag nyst så jag nästan har träningsvärk i magen... (jajo... lite träning skulle ju inte skada...) Det känns inte som en förkylning... sådär som det brukar... jag har ingen feber... men som sagt jag nyser... antingen är jag täppt i näsan eller så bara rinner det... ibland känns det som att man får anstränga sig lite extra för att andas... Däremot så har jag hosta... en riktigt jobbig jävla rethosta... och stundtals kanske till och med liiite ont i halsen... Jag är lyckligt lottad och har inte lidit av pollenallergi... och är därför inte alls kunnig inom ämnet... men ni stackare som vet... Kan man få hosta av pollenallergi?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0