Summithelg - del 3
2011-05-11
21:54:07

SÖNDAG: Ja söndagen hade ju i och för sig inte så mycket med summiten att göra... i och med att jag hade bestämt att jag skulle gå på min danslektion så valde jag ett flyg som var framme på Arlanda kl 13... Det innebar ju att det var bara att ställa klockan och glatt kliva upp... liite för tidigt men det gick ju... och väldigt glad över att inte vara bakis... Som sagt... vi hade en toppenhelg i Oslo... även om vi inte hann se speciellt mycket utav den... det får bli en annan gång... :biggrin: Väl framme på Arlanda hoppade jag på bussen och åkte till Märsta där jag mötte upp Kristin... vi åt lite lunch och satt ute i solen en liten stund... sen var det dags att hoppa på tåget och åka mot dansskolan... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0