Update igen
2011-05-30
23:08:22

Tillbaka vid tangenterna igen... :biggrin: Då är det åter dags för en update... jag ogillar updates... önskar att jag hade bloggat om saker och ting då när det hände... eller även om det inte händer nåt... men just för att slippa såna här tråkiga och långa inlägg... Just nu kretsar allt kring hus och lägenhet och mäklare och pengar och räntor och avtal och lån och fan och hans moster... Det har varit en mäklare här och vi har lite att åtgärda... och när vi vet lite mer säkert när vi kan flytta in i huset kommer lägenheten att läggas ut till försäljning... är inte helt enig med mäklaren men han bör ju veta mer om saken än jag... jag vill ju bara bli av med den NU! I helgen var vi iväg och gluttade lite på soffor och sånt... lite kul... men man kan inte köpa nåt än... så man får snällt "fönstershoppa"... :tongue: I söndags var vi givetvis och hälsade på hos våra mammor... med blommor... Och så har vi tittat på en del filmer för en gångs skull... en lugn helg... igen... :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0