Vilka bekymmer man har
2011-05-01
22:00:25

Ett annat problem jag har med dansen... är att jag har så svårt med ögonkontakt... eller ja... jag har ju det problemet för jämnan... men det blir så tydligt när man till exempel ska dansa med läraren... och han vill ha ögonkontakt... jag klarar inte av mer än några sekunder... sen måste jag bara titta bort... Vet inte om det är av den anledningen som han flinar åt mig när vi dansar eller om det är nåt annat... men hur som helst så känns det nästan lite otrevligt att inte göra det när det liksom skulle behövas... läraren gillar ju inte att man tittar ner... så ibland har jag till och med kommit på mig själv med att blunda... och hur otrevligt är inte det då...ja förutom när det gäller wienervals... för då måste jag blunda om jag inte ska rasa ihop... Det ses väl som osäkerhet och sånt när man inte vill se någon i ögonen... det stämmer ju i och för sig till en viss del... men i det här fallet känns det lite som att jag är påträngande på nåt sätt ifall jag stirrar honom i ögonen... äh jag vet inte... Idag fick jag i alla fall kommentaren "Du uppför dig bra"... vi dansade tango och jag kunde verkligen inte hälften av stegen... vad han menade med det vet jag inte riktigt... men jag svarade med att "jag kan ju inte stegen, så vad gör det för nytta"... och så skrattade han åt mig... skulle inte sitta helt fel med lite privatlektioner... Någon som känner för att donera lite pengar till det? :wink:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0