Back on track
2011-11-25
12:08:31

Jahaja... en vecka sen sist... :sad: Det har varit en riktigt tung vecka sen i fredags... vill inte gå in på några detaljer... men det börjar ordna upp sig nu i alla fall... och det känns skönt... så bloggandet ska väl förhoppningsvis bli som vanligt... Vill passa på att skicka ett extra stort tack till Alisa som varit ett stort stöd när hon delade med sig av sina erfarenheter kring en liknande situation som jag själv befinner mig i... känns väldigt skönt att inte vara ensam... även om jag vet att jag inte är det... :heart: Det är fredag igen... helt underbart... och jag tror faktiskt att det kan bli en riktigt bra helg... :smile:


Postat av: Alisa Gonzalez

Inget att tacka för vännen!:) Glad att jag kunnat vara till hjälp/stöd!:)

2011-11-27 @ 00:29:27
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0